Aktualności
Andrzejki na świetlicy szkolnej.
Andrzejkowe popołudnie w świetlicy szkolnej wypełnione zostało licznymi konkursami oraz tradycyjnymi wróżbami andrzejkowymi, które przepowiadała p. Magda. Na początku spotkania dzieci zapoznały się z tradycjami andrzejkowymi oraz genezą tego święta. Tego dnia dzieci poznały bliższą i dalszą przyszłość. Każdy mógł powróżyć sobie z serduszek, aby dowiedzieć się jak będzie miał/a na imię ich ukochana osoba mógł także dowiedzieć się jaki
Muzeum POLIN w szkole w Wielkiej Wsi
Nasza szkoła wzięła udział w projekcie proponowanym przez Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie- "Muzeum w pudełku". Zostaliśmy zakwalifikowani i 2.12.2022r. przybyła do naszej szkoły koordynatorka projektu, pani Ewa. Najpierw odbyły się warsztaty dla nauczycieli, potem trzygodzinne zajęcia dla uczniów klasy V i VI. Warto podkreślić, że szkoła w Wielkiej Wsi jest jedną ze 100 placówek zakwalifikowanych do tego przedsięwzięcia.
Dyskoteka andrzejkowa
30 listopada uczniowie klas IV-VIII uczestniczyli w zabawie andrzejkowej zorganizowanej przez Samorząd Uczniowski i Opiekunów Samorządu Uczniowskiego: p. M. Derlatka, M. Kwiecień, K. Barszcz i J. Rokitę. Od dawna chwilą, kiedy można było poznać tajemnicę, jaką niesie przyszłość, był wieczór andrzejkowy. Kiedyś podchodzono do wróżb niezwykle poważnie i wierzono w to co wskazały. Obecnie jest to zabawa z przymrużeniem oka.
Czesne miesiąc grudzień 2022 r.
Proszę o dokonywanie wpłat do 15 grudnia na poniższy numer rachunku bankowego: 31 8523 0004 0000 0954 2000 0001 W tytule proszę wpisać „czesne”, miesiąc oraz imię i nazwisko dziecka, np. czesne wrzesień Jan Kowalski Imię i nazwisko ucznia Oddział Kwota w zł K. Derlatka 0 27,00 Ł. Mastalerz 0 17,00 A. Cygan 0 18,00 A. Miernik P 28,00 A. Szczykutowicz P
Biegane dyktando
Czy możliwe jest, żeby uczniowie chętnie pisali dyktando? I domagali się kolejnych? W naszej szkole tak. Uczniowie klasy V na lekcji języka polskiego p.Beaty Sikorskiej mieli okazję zmierzyć się ze swoimi siłami, zarówno ortograficznymi, jak i fizycznymi. Pisali biegane dyktando, gdzie liczyła się szybkość, sposób i spostrzegawczość. A na dodatek trzeba było wykazać się nie lada kondycją :)
Hobbit w pudełku
Omawianie lektur może być przyjemne i niestraszne :) "Oswoiliśmy" Hobbita na lekcjach języka polskiego. Klasa VI pod kierunkiem pani Beaty Sikorskiej realizowała projekt "Lektura w pudełku". Wyszły piękne, kreatywne, innowacyjne prace, poparte argumentacyjnym wywodem uczniów:) Popatrzcie sami!
